Смерть "Волги": Росія припиняє виробництво улюблених авто радянської еліти
Через півстоліття після появи перших "Волг", Росія зупиняє їх масове виробництво. Компанія ГАЗ Олега Дерипаски, яка і спускала з контейнерів новенькі авто, цього тижня підтвердла, що масове виробництво "Волг" буде повністю зупинене впродовж двох місяців.
Спікер компанії заперечив, що компанія не справилась з фінансовою кризою, повідомляє британське видання The Guardian.
"Рішення було прийняте раніше", - сказав він. Смерть "Волги" зумовлена високими цінами на деталі та жорсткою конкуренцією з боку дешевих авто
Виробництво "Волги" почалось у 1956 році. Перша модель "ГАЗ-21" залишається класикою і має чимало фанів по всій Росії. На перших моделях були п'ятиконечні зірки на радіаторі, дизайн цього автомобіля особисто схвалював маршал Жуков.
[L]Прем'єр РФ Володимир Путін - теж шанувальник цієї машини, його першим авто була саме "Волга". В 2005 році він демонстрував відновлений седан президенту Бушу на самміті в Москві.
"Коли вона з'явилася вперше, ми пишалися тим, що наша країна зуміла зробити такий красивий елітний автомобіль, не гірший, ніж американські чи британські. Це було почуття патріотизму", - розповів кореспонденту газети засновник фан-клуу фанів "Волги" у Костромі Владислав Лазаренко.
Але з роками якість продукції почала погіршуватися. Після 1970 року змінився дизайн.
"Вони почали використовувати дешевші деталі. "Волга" залишилася позаду, тоді як світова автомобільна промисловість почала рухатися вперед гігантськими кроками", - констатує Лазаренко.