Українці витрачають мільярди на мобільні телефони
За перших дев'ять місяців 2008 року українці придбали близько 6,1 мільйона мобільних терміналів: телефонів, смартфонів і коммунікаторів на суму 1,2 мільярди доларів, ринок виріс на 15,6%. Про це говориться у звіті холдингової кампанії Unitrade Group, повідомляє "Дело".
Список ведучих постачальників мобільних телефонів не змінився: як і раніше 99% українського ринку поділяють між собою Nokia, Samsung, Sony Ericsson, Motorola і LG.
Однак стосовно аналогічного періоду 2007 року в п'ятірці лідерів відбулися зміни. Частка Nokia скоротилася на 4%, а частка Samsung збільшилася на 7%, Sony Ericsson зменшилася на 3 пункти. Motorola втратила 1%, а LG на 1% збільшилася.
У смартфонів і коммунікаторів ситуація трохи інша.
Хоч і тут позицію лідера займає Nokia, однак вона втратила значну частину ринку. Частка продукції цієї мобільної компанії склала 65%, що на 20% нижче, ніж торік.
На другому місці міцно закріпився Samsung, що зайняв 21% ринку смартфонів. Трійку лідерів замикає Sony Ericsson з ринковою часткою в 5%.
Для покупців стає нормою наявність в телефонах таких функцій, як фотокамера, аудіоплеєр та bluetooth. За 9 місяців 2008 року частка мобільних, оснащених фотокамерою, виросла на 7%, оснащених убудованою функцією відтворення музичних композицій у форматі mp3 на 14%.
А попит на апарати з підтримкою bluetooth виріс на 8% у порівнянні з тим же періодом 2007 року.
При цьому, як відзначають аналітики, у жовтні намітилася тенденція до зменшення покупок мобільних телефонів у кредит.