Криза змінить стиль одягу
Люди починають одягати те, в чому вони відчувають себе передусім комфортно, стверджує газета Frankfurter Allgemeine Zeitung.
На позитивні наслідки кризи сподівається німецький дизайнер Аня Ґокель, повідомляє Радіо "Свобода".
"Вона може допомогти нам повернутися до власних цінностей, розібратися в тому, що й кого ми собою представляємо. Тоді ми інакше дивитимемося й на одяг, намагаючись за його допомогою увиразнити свою особливість", - зазначила дизайнер.
Колишня ікона панку, а сьогодні дизайнер предметів розкоші Вівіан Вествуд взагалі порадила своїм клієнтам на певний час утриматися від оновлення гардеробу, аби мати шанс для роздумів над тим, що їм власне подобається, тобто - навчитися мислити в питаннях моди.
На думку експертів, важливо повернутися до справді якісного одягу, який не захочеш викидати через місяць.
"Мені здається, ми повинні більше зважати на те, що для нас представляє справжню цінність. Я маю на увазі речі, які зроблені для того, аби виконати свою функцію, а не виключно для посилення споживання. Тоді ми протидіятимемо й кризі, якщо купуватимемо дорожчі, але натомість якісніші вироби", - зазначає Аня Ґокель.
Отже, за умов фінансової кризи також у моді не втрачає своєї актуальності народна мудрість - ми не на стільки багаті, аби купувати дешеві речі.