Авто-шоу в Лос-Анджелесі - два "е": економія та екологія

— 24 листопада 2008, 10:39

Авто-шоу в Америці від багатьох європейських відрізняються тим, що тут авто можна купити просто на місці, та ще й зі знижкою, повідомляє Радіо "Свобода".

Але нині бажаючих обмаль, адже за межами вернісажу дійсність - далеко не святкова. Тут і фінансова криза, і непевне майбутнє детройтських автовелетнів, і непередбаченість цін на пальне - вчора долар за літр, сьогодні 65 центів, завтра - ніхто не знає.

Отож, той, хто ладен купити, шукає моделі або меншого розміру, або максимально економічної. За перші 10 місяців року продаж нових машин в Америці зменшився на 14%, причому - чим далі, тим крутіше.

Серед новинок на авто-шоу в Лос-Анджелесі нові модифікації двох існуючих моделей "Ford Fusion" та "Mercury Milan" від німецького "Форд" . Їхні двигуни тепер гібридні, тобто бензино-електричні, що довзоляє проїхати 1125 кілометрів на одному баку пального.

"Дженерал Моторз" показує нову електричну модель "Chevrolet Volt", але у продаж вона має надійти аж 2010 року, тому мало хто нею сьогодні цікавиться. Крайслер демонструє електричні прототипи "Dodge" і "Jeep".

Але зіркою виставки вважають новий варіант відомої німецької моделі "Volkswagen Jetta TDI". Ця машина приваблює високою економічністю і відносно низькою ціною - трохи більше 21 тисячі доларів. Двигун дизельний, вдосконалений, екологічно чистий такою мірою, що відповідає навіть вимогам штату Каліфорнія, найсуворішим в Америці.

Машина високоекономічна, здатна проходити понад 20 кілометрів на одному літрі пального. Як стверджують спеціалісти, це найкращий результат з-поміж усіх авто на американському ринку, включно з найновішими гібридними. Навіть славнозвісна "Toyota-Prius" з бензино-електричним двигуном поступається економічністю новому дизельному "Volkswagen".

"Шедевром" назвав цю машину автомобільний коментатор "Нью-Йорк Таймз" Лоренс Ульрих - зазвичай скупий на гучну похвалу.

Реклама:

Головне сьогодні