Німці кинулись за різдвяними покупками в інтернет

— 5 грудня 2008, 11:30

Довжелезні черги, нескінченні пошуки місця для парковки та штовханина у магазинах - це невід'ємні атрибути походу за різдвяними та новорічними подарунками. Уникнути всього цього можна, зручно вмостившись вдома за комп'ютером і без зайвого клопоту придбавши майже все необхідне в інтернеті, повідомляє "Німецька хвиля".

Саме тому все більше німців віддають перевагу онлайн-шопінгу. Про це свідчать і результати дослідження, яке провело у Німеччині галузеве об'єднання Bitkom.

Понад два мільйони німецьких громадян вже зробили різдвяні покупки в інтернеті, ще десять мільйонів осіб планують це зробити. Основним аргументом на користь такого способу купівлі для більшості є економія часу та коштів.

Покупки в інтернеті залюбки роблять переважно люди у віці від 18 до 44 років. У цій віковій групі кожен четвертий збирається "затоваритися" до Різдва, не виходячи з дому.

Серед людей похилого віку лише два відсотки опитаних ймовірно скористаються такою можливістю. Подекуди інтернет використовують лише для порівняння цін на певні товари та вибору тієї чи іншої торгової марки.

ВІДЕО ДНЯ

Покупки в інтернеті дійсно не завжди успішні. Іноді виникають проблеми з оплатою, доставкою, розмірами або ж користувачі стають жертвами шахраїв.

Попри таку небезпеку активність покупців в інтернеті постійно зростає, а фінансова криза не впливає на бажання німців придбати подарунки для своїх рідних та друзів, відзначають експерти.

А Головна спілка роздрібної торгівлі Німеччини навіть прогнозує у листопаді й грудні товарообіг у сумі 74,7 мільярди євро, а це на один відсоток більше, ніж минулого року.

Тож деякі експерти радять торгівельним центрам додатково пропонувати товари в інтернеті. Якщо ж подарунок не підійде, його завжди можна продати чи обміняти. Знову ж таки в Інтернеті.

Реклама:

Головне сьогодні