82,6% українців сидітимуть на Новий рік біля телевізора
Про це свідчать результати соціологічного дослідження Інституту Горшеніна, проведеного з 19 по 22 грудня 2008 року в рамках програми досліджень "Пульс кризи", повідомляє УНІАН.
За даними дослідження, 59,7% українців впевнені у тому, що економічна криза позначиться на їхніх святкових столах. Негативну відповідь дало лише 33,2%, важко було відповісти на це запитання - 7,1% респондентам.
Більшість опитаних планує зустріти Новий рік вдома перед телевізором (82,6%), і лише незначна кількість українців планує зустрічати Новий рік у місцях громадських гулянь (6,1%), на роботі (4,6%), в ресторані (2%) або за містом (1,7%).
Експерти інституту зазначають, що, крім цього, криза вплинула й на вартість новорічних подарунків - лише 16% українців не збираються економити на подарунках, тоді як 38,5% опитаних збираються дарувати недорогі подарунки, а 20,7% респондентів мають намір класти подарунки під ялинку тільки дітям.
І, нарешті, для 14,8% українців через відсутність фінансових можливостей ці новорічні свята проминуть без подарунків.
Четвертий етап дослідження "Пульс кризи" проводився Інститутом Горшеніна методом телефонного опитування з 19 по 22 грудня 2008 року в 25 обласних центрах України, містах Києві та Севастополі.
Всього, згідно з випадковою вибіркою, з урахуванням основних соціально-демографічних характеристик населення України, було опитано 1000 респондентів, які репрезентують доросле населення віком від 18 років.
Квотами у вибірці були: вік, стать і область, в якій мешкає респондент. Похибка репрезентативності щодо об'єкту дослідження не перевищує +/- 3,4%.
Перший етап дослідження "Пульс кризи" проводився з 22 по 25 жовтня, другий - з 5 по 10 листопада 2008 року, третій - з 27 листопада по 2 грудня 2008 року.