Криза накрила супермаркети – майонез стане дефіцитом

1
27 січня 2009

Через кризу асортимент товарів у магазинів бідніє, а з прилавків почали зникати продукти багатьох торговельних марок.

Про це пише "Газета по-киевски".

Ще перед Новим роком у супермаркетах, магазинах і кіосках стала дефіцитом кава "Chibo" У середині січня в "Сільпо" на Лук'янівці на полицях із крупами виявився тільки один вид вівсяних пластівців, тоді як зазвичай там були представлені 4 і більш виробника. Скоротився асортимент дитячих підгузків (залишилося лише 2 виробника).

"Асортимент товарів у супермаркетах став значно менше, - розповів виданню на умовах анонімності менеджер однієї з мереж. - Причин кілька, але усі вони пов'язані з кризою".

Найгостріша проблема - зміна умов розрахунків між виробниками, постачальниками і реалізаторами (супермаркетами). Раніш усі використовували кредити, тепер такої можливості немає. До кризи за товари розрахунок йшов після реалізації, тепер усі хочуть передоплату.

Загроза руйнування нависла над низкою компаній. Серед виробників страждають насамперед невеликі підприємства, у яких не вистачить вільних коштів, щоб давати передоплату за сировину. Зокрема, є імовірність зникнення деяких виробників майонезу, які не в змозі будуть закупити кокосову олію, яка подорожчала.

Багато дилерів, що працюють з іноземними виробниками, розорилися після різкого подорожчання долара - курсова різниця з'їла весь їхній прибуток. Така доля спіткала імпортерів іспанських оливок, таїландських ананасів, низку інших. Тепер цих товарів завозиться менше.

У супермаркетів теж проблеми. Купівельна спроможність населення скоротилася, а ціни ростуть. Виторг магазинів різко упав, і вони змушені розривати контракти на постачання товарів, за які вимагають передоплату, а також не занадто ходових, котрі не обіцяють швидкого повернення вкладених грошей.

powered by lun.ua