У Москві стартувала кампанія проти Ющенка "Американське сало"
На плакатах, виконаних у стилістиці роботи Енді Ворхола "Суп Кемпбелл", намальовані шість консервних банок із зображенням американського прапора, написом "Американське сало" і перерахуванням сортів продукту - "класичне", "у шоколаді", "під борщ".
Ніяких додаткових відомостей, за винятком посилання на сайт vokr.ru, банери не містять, пише газета "Комерсант".
У прес-службі метрополітену і рекламному агентстві "Олімп" категорично відмовилися назвати ім'я замовника рекламної кампанії і кількість розміщених ним банерів.
Сайт vokr.ru, як виявилося, присвячений руху "Воїни креатива", що об'єднує політтехнологів та піарщиків, мета яких "захист національних інтересів Росії в країнах ближнього й далекого зарубіжжя" "за допомогою креатива".
"Американське сало" має "викликати невдоволення в населення України... і пов'язати американську експансію в традиційні для України галузі з кандидатурою Віктора Ющенка".
Координатор руху "Воїни креатива" Михайло Ковальов підтвердив, що "Американське сало" присвячене президентським виборам в Україні, а презентацію "Американського сала" у московському метро пояснив так: "Російську суспільну думку треба теж підготувати".
За його словами, найближчим часом "сальна кампанія" з бюджетом у 9 млн. доларів стартує в Україні.
Замовників "сала" Ковальов назвати відмовився, сказавши лише, що "це російська компанія, яка все координує, метро теж займалися вони".
Координатор лише додав, що "публічність організаторів не бентежить, вони не ховаються, а просто не хочуть себе афішувати до моменту появи продукції".
Видання відзначає, що автора серії книг "Воїни креатива" Михайла Ковальова називають одним з політтехнологів партії "Справедлива Росія".