Під час кризи американці почали закуповувати презервативи
Сьогодні жителі США не поспішають купувати нові авто та одяг від іменитих дизайнерів, а от товари контрацепції купують більш охоче ніж раніше, повідомляє USA Today.
На думку експертів, збільшення купівлі контрацептивів - вже тенденція. Адже за четвертий квартал 2008-го року продаж презервативів збільшився на 5%. А в січні цього року - на 6% по відношенню до минулорічних продажів за такий самий період.
[L]
"Якщо люди не мають грошей, щоб сходити десь повечеряти вечерю або збираєтеся зменшити витрати, "Trojan" (марка презервативів) дає їм реальну доступну моживість залишитися вдома і зайнятися цікавими моментами разом ", - пояснює Джим Деніелс, віце-президент з маркетингу компанії з виробництва презервативів "Trojan".
До того ж, з одного боку, презервативи - порівняно дешевий контрацептив, а з іншого - більшість просто побоюються, що не матимуть змоги забезпечити дитину в нинішніх умовах.
"Очевидно, люди в цілому хочуть уникнути небажаної вагітності", - погоджується представник контрацептивної компанії.
А за словами представника рекламного агентства "Fitzgerald+CO", яке розробляє рекламу для "Durex", презерватив є справжнім "кризостійким" товаром.