Юлію Тимошенко помістили між Берлусконі та Шварценегером

42
19 березня 2009
"Юлія Тимошенко - це, так би мовити, свята покровителька політичного іміджмейкерства, яка надіслала нам повний пакет матеріалів власної пропаганди", - ідеться у прес-релізі Музею дизайну
На виставці представлені плакати з останніх двох виборчих кампаній та декілька сот фотографій, роздрукованих з її сайту
Під фотографіями та плакатами організатори виставки розмістили і коротку біографію Тимошенко. Тут у кількох словах зазначається про "скромні умови життя" майбутньої прем’єрки у Дніпропетровську та її бізнес-кар’єру в енергетичній сфері
"Тимошенко незрівнянна, коли йдеться про самопаір", - зазначають організатори
"На її веб-сторінці вона (Тимошенко) розмістила більше шести тисяч фотографій великих розмірів, які показують її в усіх мислимих ситуаціях. Може здатись, що зображення Тимошенко мають на меті навести на думку про зв’язок між її привабливістю та інтелектом", - йдеться у підписах Музею дизайну
Не забули організатори згадати і про моду на коси, яку ввела Тимошенко
Організатори розмістили поруч з Тимошенко плакати аргентинського політика Евіти Перон. Автори експозиції вважають, що саме Евіту намагається наслідувати Тимошенко
Куратори акції не виокремлювали, який слід залишили ці політики в історії людства - позитивний чи негативний. Тут можна побачити і добре відомих нам "вождів пролетаріату"
Агітматеріали часів Радянського Союзу
Є тут і революціонер Че Гевара
І Адольф Гітлер. На цьому плакаті німці переконують фюрера, що йтимуть за ним
Добре відоме гасло: "Один народ, один Рейх, один фюрер"
Ця експозиція включає фото Ангели Меркель, зроблені у період з 1991 по 2006 роки
Зліва направо: Меркель у 1991 році, 1992 та 1993
Наступна порція фото стосується вже 1997, 1998 та 2006 року
Славнозвісний Джон Кеннеді
Агітаційні плакати Кеннеді та Барака Обами
Стенд, присвячений британським монархам

Чим зобов'язана Тимошенко несподіваному визнанню в Швейцарії - з'ясовувала "Українська правда. Життя".

- Одного разу я спостерігала за двома відвідувачками, які довго сперечалися - чи справжня у вашого прем'єр-міністра коса, - ділиться враженнями білетерка Музею дизайну міста Цюрих. - Зрештою вони зійшлися на думці, що коса таки справжня.

Юлії Тимошенко відвели одне з центральних місць на експозиції не тому, що ініціатори перформансу побачили економічні досягнення українського уряду або непереборний дух реформатора в постаті прем'єра.

Сама виставка замислювалася як спроба показати, коли політичні обличчя можуть ставати "іконами" сучасності - тобто об'єктами обожнювання завдяки правильно вибудованій піар-стратегії.

При чому куратори акції не виокремлювали, який слід залишили ці політики в історії людства - позитивний чи негативний. Так Тимошенко опинилася рівноправним учасником виставки разом з Франсуа Міттераном, Ангелою Меркель, Адольфом Гітлером, Мао Цзедуном, Бараком Обамою, Саддамом Хусейном, Рональдом Рейганом, Нельсоном Манделою та Ясіром Арафатом.

"Чотири персони зі світу політики представлені на виставці в деталях через свою іконографічну виразність. Це Володимир Ленін, Арнольд Шварценегер, Че Гевара і Юлія Тимошенко. Юлія Тимошенко - це, так би мовити, свята покровителька політичного іміджмейкерства, яка надіслала нам повний пакет матеріалів власної пропаганди", - ідеться у прес-релізі Музею дизайну.

На експозиції Юлії Тимошенко виділили окрему кімнату між Сільвіо Берлусконі та Арнольдом Шварценегером.

Центральними в павільйоні Тимошенко були її відомі плакати часів останніх двох виборчих кампаній. Це постери "Тимошенко на мотоциклі", "Тимошенко в космосі", портрет з намистом, а також дві роботи в старослов'янському стилі: "Тимошенко - воїн світла" та "Тимошенко у кольчузі".

При чому куратори виставки не змогли правильно прочитати всі символи, які були закладені в піар-кампанію Тимошенко. Приміром, плакат, де прем'єр зображена в сідлі мотобайку поруч з гаслом "Тільки вперед", був адресований молодіжній аудиторії України, щоб показати солідарність Тимошенко з новим поколінням.

Але швейцарські організатори виставки прочитали підтекст цього постеру зовсім інакше. "Гасло цього плакату Тимошенко є ремінісценцією відомого слогану радянських піонерів: "Ни шагу назад, ни шагу на месте - а только вперед и только все вместе".

"Гасло цього плакату Тимошенко є ремінісценцією відомого слогану радянських піонерів: "Ни шагу назад, ни шагу на месте - а только вперед и только все вместе", - написали організатори виставки 
Окрім плакатів, організатори на видноті розмістили відому майку з портретом Тимошенко, яку розробив дизайнер Андре Тан.

Другою складовою експозиції Тимошенко є декілька сот фотографій, роздрукованих з її сайту. Тут можна простежити всі етапи становлення Тимошенко - від виходу з СІЗО до повторного обрання прем'єр-міністром.

На додачу організатори розмістили поруч з Тимошенко плакати аргентинського політика Евіти Перон. Автори експозиції вважають, що саме Евіту намагається наслідувати Тимошенко.

Організатори на видноті розмістили відому майку з портретом Тимошенко, яку розробив дизайнер Андре Тан 
Крістіан Брендле, куратор та проект-менеджер виставки, в інтерв'ю "Українській правді. Життя" пояснив, чому Тимошенко приділено стільки уваги на виставці:

"Тимошенко - це ключова фігура в сьогоднішніх політичних імідж-компаніях. Вона використовує дуже професійний шлях самопіару, пробує себе в різних ролях: сусідки, діви, середньовічної господині, астронавта, шахтаря. І тому вона непересічна політична персона сучасності. У цьому проекті ми не цікавилися політичними програмами, а лише портретами.

Евіта - це можливо, одна з найперших політичних персоналій, яка професійно грала в імідж-кампаніях з приголомшуючою майстерністю. Наскільки я розумію, Евіта - лише візуально - для Юлії це приклад для наслідування".

Усі фото "Української правди. Життя", фото на титулі - Олександра Прокопенка

powered by lun.ua