Донька Кучми зняла "гумову броню". Відео
Ролик запускається в рамках нової хвилі інформаційної кампанії з боротьби зі СНІДом, яка розпочалася 17 травня (в рамках Всесвітнього дня пам'яті людей, які померли від СНІДу).
Цільова група ролика "Гумова броня" - молоді дівчата. Це вже четвертий соціальний відео ролик фонду "АНТИСНІД", спрямований на цю аудиторію, повідомляє прес-служба Фонду.
Більшість нових випадків інфікування ВІЛ у нашій країні реєструється серед молодих людей у віці від 14 до 25 років. Причому жінки більш уразливі до вірусу, оскільки імовірність заразитися ВІЛ при статевому контакті для жінки в три рази вища, ніж для чоловіка.
Кількість жінок з діагнозом ВІЛ в Україні сьогодні перевищила оцінку в 44 %, у той час як на початку епідемії відсоток інфікованих жінок не перевищував 25 %, додає прес-служба Фонду.
Ідея ролика "Гумова броня" народилася під час роботи над соціальним проектом AIDS Army Fashion - у жовтні 2008 року кращі українські дизайнери на подіумі Українського тижня моди (UFW) показали колекцію, присвячену війні зі СНІДом.
Після завершення ротації цього відео ролика, фонд "АНТИСНІД" планує провести оцінку його ефективності.