У Вашингтоні зіштовхнулись два потяги. ФОТО

— 23 червня 2009, 11:14

Удар був настільки сильним, що один потяг опинився на даху іншого. В результаті зіткнення вже загинуло 9 людей. Ще двоє серйозно травмовані. 76 пасажирів метро мають ушкодження, які не загрожують життю, повідомляє CNN.

За словами мера Вашингтона, аварія, що трапилась є найбільшою катастрофою в столичному метро за 33 роки його існування. До цієї трагедії, ще у 1982 році, троє людей загинули в результаті того, що потяг вашингтонської підземки зійшов з рейок.

Згідно з повідомленнями керівництва метро, причина аварії не буде остаточно відома ще впродовж кількох днів, поки триватиме розслідування.

Наразі лише можна сказати, що один з потягів стояв на станції, коли у нього на повній швидкості врізався інший. Машиніст потяга, який наїхав на інший вагон, загинув. Кожен потяг мав по 6 вагонів.

Керівник системи метрополітену Вашингтона Джон Като не зміг відповісти на запитання, чому зіткненню не вдалося запобігти. Скоріше за все, перший потяг був затриманий на станції для того, щоб вирівняти часовий проміжок у русі потягів.

РЕКЛАМА:

"У нас є система, що відслідковує місце розташування наших потягів. Я не можу сказати, чому цей потяг проскочив усі сигнали в момент зіткнення", - цитує слова Като ВВС.

"Інструкції системи метрополітену такі, що в годину пік потяги керуються автоматичною системою. Я не можу, однак, відповісти на запитання, чи керувався потяг, що зробив зіткнення, автоматично чи вручну. Я просто не знаю, що відбулося в даному конкретному випадку", - сказав Като.

Представники служб безпеки заявили, що ознак терористичного акту в тому, що сталося немає.

Зараз на місці події разом з інженерами і рятувальниками, працюють слідчі. Вони сподіваються знайти записуючі пристрої швидкості і переговорів водія з диспетчером, для того, щоб пролити світло на причини інциденту.

"Ми намагаємося з'ясувати, чи були на потязі, що врізався в інший, записуючі пристрої, - сказала Дейра Херстон з Комітету з безпеки національних перевезень США. - Це залежить від серії кожного конкретного потяга. Якщо записуючі пристрої і були, то абсолютно очевидно, що під час зіткнення вони зазнали ушкоджень. Зараз ми не знаємо, чи можна на них розраховувати".

Реклама:

Головне сьогодні