Чорну скриньку зниклого літака можуть не знайти

1
3 червня 2009

"У цій частині океану вони можуть лежати на глибині 2000 або 3000 метрів", - сказав він, повідомляє ВВС.

Такі скриньки посилають сигнал протягом 30 днів.

У район катастрофи вже пливуть чотири кораблі бразильського військово-морського флоту. У них на борті знаходяться глибоководні апарати і водолази, що будуть шукати "чорні скриньки".

Бразильська влада підтвердила, що уламки, виявлені в Атлантичному океані на відстані 650 км від бразильського узбережжя, дійсно належать зниклому літакові. Смугу уламків довжиною майже 5 км знайшов бразильський літак.

За словами Жобима, немає ніяких сумнівів, що це те, що залишилося від літака, на борті якого знаходилося 228 чоловік.

Схема ВВС
Міністр оборони Бразилії не уточнив, які саме частини літака були виявлені, сказавши лише, що серед них були як металеві, так і неметалічні деталі.

Раніше повідомлялося про те, що бразильські ВПС знайшли на поверхні води літакове крісло, жовтогарячий рятувальний жилет і масляну пляму.

Французький міністр транспорту Жан-Луі Борло заявив, що шанси знайти людей, які вижили, "дуже, дуже малі - навіть неймовірні".

Як заявив бразильський міністр оборони, військові кораблі повинні підійти до місця катастрофи в середу, зараз там знаходяться три торговельних судна.

Франція також направила до місця катастрофи пошуковий корабель, на борті якого знаходяться два маленькі підвідні човни.

Більшість зниклих пасажирів - бразильці і французи, однак усього на борті знаходилися громадяни 32 держав, українців на борту літака не було.

Ніяких повідомлень про людей, які вижили, немає.

Водночас, експерти зауважують, що сама по собі блискавка не могла спричинити раптове падіння літака. Скоріше за все, причиною катастрофи стала ціла низка факторів, повідомляє "Німецька хвиля".

"Найбільш імовірним є знищення у повітрі", - вважає експерт Франсуа Ґранжьє. Тобто, літак міг бути зруйнований ще до падіння в океан.

"Ми не розуміємо, що могло статися з цією машиною", - визнав державний секретар Франції у справах повітряного транспорту Домінік Бусеро. Уряд та паризький аеропорт імені Шарля де Голля створили кризовий штаб для розслідування обставин катастрофи.

"Блискавка не може створити серйозних проблем для сучасного літака, який має спеціальне покриття", - наголошує речник Всесвітнього об'єднання пілотів Джордж Фонґерн. За його словами, струм відводиться через фюзеляж та крила.

"У кожен літак рано чи пізно влучає блискавка. Нас, пілотів, вчать реагувати на цю ситуацію", - зауважує Фонґерн.

Він переконаний, що в разі влучення блискавки пілоти у будь-якому разі встигли би повідомити диспетчерам про проблеми. Адже навіть у випадку повної відмови системи електропостачання, радіозв'язок і основні функції забезпечуються в екстреному режимі, - констатує Фонґерн.

Цей факт наштовхує фахівців на припущення про вибух.

В імовірний район падіння Аеробуса вилетіли бразильські військові літаки.  З'ясувати причини катастрофи буде нелегко, адже "чорна скринька" літака лежить, очевидно, на дні океану.

"Невідомо, на якій глибині лежить скринька. Скоріше за все, її не знайдуть", - каже експерт Франсуа Ґранжьє.

powered by lun.ua