У Британії заборонили рекламу сосисок з сексуальним підтекстом. Аудіо

15
23 липня 2009

До Британського Комітету рекламних стандартів (ASA) надійшла 21 скарга на рекламний ролик сосисок Mattessons, повідомляє The Guardian.

У своїх скаргах люди заявляли, що радіоролик є образливим, оскільки містить сексуальний підтекст. Семеро з 21 невдоволених слухачів вважають, що така реклама сосисок не може транслюватися у той час, коли її можуть почути діти.

Комітет рекламних стандартів постановив, що сексуальний підтекст не є однозначним, а тому не може бути образливим. Однак у той же час у ASA вирішили, що все ж таки натяки на сексуальність досить сильні, тож їх не мають чути діти.

Таким чином рекламу сосисок Mattessons заборонено транслювати у денному ефірі. Ролик може бути допущений лише у вечірній час.

Скандальний ролик представлений як радіоефір, в якому чоловік-ведучий приймає дзвінки від слухачів.

На початку ролику чоловічий голос вимовляє:

"М-м-м, копчені свинячі сосиски Mattessons. Ви все розповідали мені, куди ви любите їх "втикати"" (Mmm, Mattesons smoked pork sausage ... You've all been telling me where you like to stick it).

Після цих слів лунає дзвінок та задоволений жіночий голос розповідає, що любить "втикати" сосиски в запіканки, а іноді в салат з макаронами.

Ролик завершує все той же чоловічий голос, який закликає жінок дзвонити і розповідати, куди вони люблять "втикати" сосиски.

Скандальний радіоролик:

Завантажте Flash Player, щоб переглянути відео.

За словами виробника ролику, реклама замислювалася як комічна. Тож ніхто навіть не думав, що вона може когось образити.

До речі, за заявою ASA, відтепер подібні рекламні ролики будуть розглядатися як ті, що носять сексуальний характер й транслюватимуться лише у вечірній час.

powered by lun.ua