Yahoo! та Microsoft об'єдналися проти Google

— 29 липня 2009, 15:06

Два гіганти інтернет-ринку Microsoft і Yahoo! домовилися про партнерство у сфері пошукових технологій. Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на анонімні джерела.

Згідно з умовами нової угоди Yahoo! замінить свій пошуковий сервіс на розробку Microsoft під назвою Bing та концентруватиметься на продажі реклами.

На початку червня 2009 року Microsoft представила свій новий пошуковий сервіс Bing, який зумів трохи більш ніж за два тижні захопити 12% пошукового ринку США.

Один зі співбесідників видання додав, що в рамках партнерства кожна зі сторін концентруватиметься на своїй сфері угоди, що, найімовірніше, означає відмову Yahoo! від подальшого розвитку своїх власних розробок у сфері пошуку.

На думку анонімного джерела, основною метою угоди є конкуренція з лідером у галузі інтернет-реклами компанією Google. Бо з розширенням пошуковика Bing у рекламодавців з'явиться гідна альтернатива.

"У Google повинні бути стурбовані. Адже Microsoft планує одним махом захопити значну частину пошукового та рекламного інтернет-ринку", - заявив редактор SearchEngineLand Денні Салліван.

Однак представники Google не поспішають коментувати новину про появу конкурента.

Як повідомляється, Yahoo! продаватиме рекламні місця не тільки на сторінках свого порталу, але й на деяких сайтах Microsoft.

Ще 1-го лютого 2008 року Microsoft почала спробу ворожого поглинання Yahoo!, запропонувавши акціонерам порталу продати свої акції за 44,6 мільярди доларів.

Тривалі переговори, протягом яких сторони то підтверджували свій інтерес до операції, то відмовлялися від неї, призвели до звільнення творця Yahoo! Джері Янга з поста гендиректора компанії і до відмови Microsoft від купівлі як порталу цілком, так і пошукового сервісу окремо.

Реклама:

Головне сьогодні