В американських журналах з'явиться відеореклама
Маркетинговий експеримент, що нагадує суміш чарів з фільмів про Гаррі Понтера та вітальних музичних листівок, запустили телемережа CBS та виробник напоїв Pepsi, пише Телекритика з посиланням на The Financial Times.
Тож вже наступного місяця читачі американського Entertainment Weekly побачать у журналі обличчя телевізійних програм, що промовлятимуть до них прямо зі сторінок.
Відео запрацює одразу ж, коли читач перегорне відповідну сторінку. CBS рекламуватиме обличчя свого понеділкового вечірнього ефіру, Pepsi - дієтичний напій для чоловіків.
У скільки компаніям обійшлась така реклама - тримається у секреті. Та очевидно, що вона набагато більша за традиційну принтову рекламу.
Готовність витрачатися на такий радикальній спосіб просування викликана тим, що традиційні способи втрачають ефективність.
Зокрема щодо телереклами, то дедалі більше людей користуються новими технологіями, зокрема цифровими відеорекордерами, які дозволяють уникати рекламних контактів, вирізати відеорекламу з телевізійних програм чи відео.
Entertainment Weekly має наклад 1,8 млн, проте видання поки ще не вирішило, яка частина накладу матиме таку рекламу.
Також відео на екрані розміром з екран мобільного телефону з'явиться у тих копіях журналів Time Warner, які надсилаються передплатникам з Нью-Йорка та Лос-Анджелеса.