В американських журналах з'явиться відеореклама

— 21 серпня 2009, 11:01

Маркетинговий експеримент, що нагадує суміш чарів з фільмів про Гаррі Понтера та вітальних музичних листівок, запустили телемережа CBS та виробник напоїв Pepsi, пише Телекритика з посиланням на The Financial Times.

Тож вже наступного місяця читачі американського Entertainment Weekly побачать у журналі обличчя телевізійних програм, що промовлятимуть до них прямо зі сторінок.

Відео запрацює одразу ж, коли читач перегорне відповідну сторінку. CBS рекламуватиме обличчя свого понеділкового вечірнього ефіру, Pepsi - дієтичний напій для чоловіків.

У скільки компаніям обійшлась така реклама - тримається у секреті. Та очевидно, що вона набагато більша за традиційну принтову рекламу.

Готовність витрачатися на такий радикальній спосіб просування викликана тим, що традиційні способи втрачають ефективність.

РЕКЛАМА:

Зокрема щодо телереклами, то дедалі більше людей користуються новими технологіями, зокрема цифровими відеорекордерами, які дозволяють уникати рекламних контактів, вирізати відеорекламу з телевізійних програм чи відео.

Entertainment Weekly має наклад 1,8 млн, проте видання поки ще не вирішило, яка частина накладу матиме таку рекламу.

Також відео на екрані розміром з екран мобільного телефону з'явиться у тих копіях журналів Time Warner, які надсилаються передплатникам з Нью-Йорка та Лос-Анджелеса.

Реклама:

Головне сьогодні