70% випускників українських шкіл не знають теореми Піфагора

— 21 вересня 2009, 14:13

Про це з посиланням на звіт "Офіційний звіт про результати зовнішнього оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів України 2009 р." повідомляє преc-служба Українського центру оцінювання якості освіти.

Так, в одній зі шкіл Києва, яка спеціалізується на вивченні французької мови, її для складання тестів вибрали лише 7 осіб. Але жоден із них не показав результат вищий від 172 балів.

Аналогічною є ситуація в одній зі столичних шкіл із поглибленим вивченням української мови та літератури. Лише одна особа з 25 випускників цього закладу отримала результат у межах 173-183 балів. Жоден не набрав 200 балів.

За даними УЦОЯО, українські випускники погано знають математику. Психометричний аналіз свідчить, що тест із математики був нескладним. Однак учасники зовнішнього оцінювання показали незадовільні знання.

Так, лише 25% учасників виконали завдання з найпростішим тригонометричним рівнянням, 16% - змогли знайти об'єм кулі, 9% - розв'язали завдання на застосування властивостей функції, 8,6% - практичну задачу на обчислення витрат фарби для фарбування кімнати, що має форму прямого паралелепіпеда.

РЕКЛАМА:

Більше 70% учасників зовнішнього оцінювання не вміють на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора.

Не кращими є знання з історії України. Лише 41% учасників зовнішнього оцінювання визначили чинники, що зумовили виникнення українського козацтва у XV-XVI століттях.

Вірно назвати подію, з якої розпочалося визволення України від нацистської окупації, змогли 29% тих, хто складав тести з історії України.

Лише 46% учасників тестування знають про державотворчі процеси в Україні початку 90-х років XX століття.

Усього 38% майбутніх студентів змогли правильно вказати дати прийняття Конституції незалежної України, схвалення Декларації про державний суверенітет, Акту проголошення незалежності України.

Звіт про проведення зовнішнього оцінювання направлено вищому керівництву держави, усіх регіонів України, в науково-дослідні інституції, бібліотеки, вищі навчальні заклади, органи управління освітою.

Реклама:

Головне сьогодні