Глянцевий журнал відмовився від худих моделей
"Від 2010 року ми більше не працюватимемо з професійними моделями", - заявив шеф-редактор Brigitte в Гамбурзі Андреас Леберт. Замість них моду й косметику рекламуватимуть звичайні жінки, повідомляє "Німецька хвиля".
Найпопулярніший, за власними оцінками, німецький журнал для жінок хоче подати сигнал проти анорексії - хворобливого схуднення. Brigitte закликає своїх читачок спробувати себе в ролі фотомоделі.
"Ми показуватимемо жінок, які мають ідентичність - 18-річну абітурієнтку, голову правління концерну, музиканта чи футболістку", - каже Леберт.
[L]Луїза фон Мінквіц, власниця фотомодельного агентства в Мюнхені та Гамбурзі, скептично ставиться до ініціативи Brigitte. В інтерв'ю агентству АР вона сказала, що сумнівається в успіху спроби замінити професійних манекенниць на любителів.
"Жінки хочуть бачити речі на красивих, естетичних людях", - каже Мінквіц. Вона вважає, що ідея Brigitte - лише піар-хід, а згодом журнал повернеться до професійних моделей, які однак, не будуть занадто худорлявими.
Шеф-редактор Лебер це заперечує.
"Не варто сприймати це як оголошення війни професії фотомоделі та всій галузі", - каже він.
На тлі зменшення тиражу жіночих журналів в останні 20 років він стверджує, що рішення відмовитися від професійних моделей не є заощадженням: "Любителі отримуватимуть схожі гонорари, як і профі".
Нагадаємо, у Франції наразі розглядається можливість штампування фото моделей у глянцевих виданнях позначкою "відфотошоплено". Таким чином чиновники хочуть зменшити шкідливий вплив глянцевих красунь на здоров'я звичайних людей