США визнали найкращим брендом
Цього року США виявилося найбільш привабливішим національним брендом, випередивши своїх найзапекліших держав-конкурентів, повідомляє Reuters з посиланням на дані GfK Group.
Індекс національної привабливості (Nation Brand Index) вираховується на основі опитування 20 тисяч осіб з 20 розвинутих країн та тих, які розвиваються.
Респондентам пропонується оцінити 50 країн світу в таких категоріях, як культура, уряд, люди, імміграція, туризм, природа та освіта.
Згідно з результатами опитування, саме США стали лідером рейтингу, отримавши найбільше схвальних оцінок по всіх категоріях.
Та найбільше на перемогу Америки вплинула поява нової адміністрації президента на чолі з Бараком Обамою.
Другим найбільш привабливим національним брендом залишилась Франція.
На третю сходинку опустилась Німеччина, яка ще минулого року була лідером.
Четверте місце у списку фаворитів замає Великобританія, яка у 2008-му році була на третьому.
П'яте місце, як і минулого року, залишилось за Японією.
Також у топ-10 потрапили Італія, Канада, Швейцарія, Австралія. А Іспанія і Швеція розділили 10 сходинку рейтингу.