Британських наркоманів налякають рекламою з ніздрями, що розмовляють. Відео

— 10 жовтня 2009, 18:17

Рекламна антикокаїнова кампанія націлена на молодь від 15 до 18 років. У роликах у доступній формі розповідається, яку шкоду здоров'ю наносить кокаїн, пише The Guardian.

Головним героєм відео є пес на прізвисько Пабло. В одному з роликів пес сидить у туалеті в дивиться на юнака, який нюхає кокаїн.

Після прийняття дози юнак повертається на камеру, яка бере крупним планом ніздрі. Останні й починають розповідати про шкоду кокаїну.

До речі, для озвучування ніздрів був запрошений британський актор з гумористичного Peep Show Девід Мітчелл.

Окрім ніздрів у рекламі заговорило і людське серце. А також пістолет та пігулки.

Загалом соціальні ролики тривають від 20 до 40 секунд. На їхнє виготовлення було витрачено більше ніж 2,5 мільйони доларів.

До речі, це вже не вперше героєм антикокаїнова кампаніє стає пес Пабло. Так у 2008-му вийшов ролик, у якому хазяїн пса витягає з його черева кокаїн.

Наразі, за даними британського урядового агентства, 6,6% британської молоді у віці до 25 років регулярно вживають кокаїн. При цьому 24% дзвінків на телефон довіри стосуються саме проблем з кокаїном. Таким чином цей наркотик другий за популярністю після марихуани.

Реклама:

Головне сьогодні