Латвійський "метеорит" виявився рекламною акцією

— 27 жовтня 2009, 14:07

Метеорит, який у неділю, ніби то впав в околиці латвійського міста Мазсалаци, виявився рекламною акцією оператора мобільного зв'язку Tele2, повідомляє Інтерфакс.

"Мазсалацький метеорит - це ініціатива Tele2, її метою було досягти того, щоби латвійська громадськість повірила в себе і побачила, що за допомогою однієї цікавої і унікальної новини ми могли б потрапити у повідомленням мас-медіа як тут, на місці, так і у світі", - пояснив під час прес-конференції директор з маркетингу Tele2 Яніс Спрогіс.

Він додав, що даний випадок показав, що протягом доби можна досягти того, щоб про Латвію згадали у позитивному контексті.

Спрогіс також попросив пробачення у тих, кому ця ідея з метеоритом не сподобалась та запевнив, що компанія компенсує усі витрати держави, які знадоблюся на те, щоб дослідили "метеорит".

[L]За даними Газети.ру, Tele2 мають відшкодувати збитки пожежно-рятувальній службі та збройним силам Латвії у розмірі близько 13 тисяч латів (близько 27,7 тисяч доларів).

Окрім цього за свою витівку оператор мобільного зв'язку ризикує втратити цінного клієнта. Так, МВС Латвії заявило, що хоче розірвати контракт з Tele2.

"Ми не хочемо утримувати підприємство, через бешкетні дії якого у нас виникли збитки", - пояснила міністр внутрішніх справ країни Лінда Мурнієце.

Реклама:

Головне сьогодні