Латвійський "метеорит" виявився рекламною акцією

— 27 жовтня 2009, 14:07

Метеорит, який у неділю, ніби то впав в околиці латвійського міста Мазсалаци, виявився рекламною акцією оператора мобільного зв'язку Tele2, повідомляє Інтерфакс.

"Мазсалацький метеорит - це ініціатива Tele2, її метою було досягти того, щоби латвійська громадськість повірила в себе і побачила, що за допомогою однієї цікавої і унікальної новини ми могли б потрапити у повідомленням мас-медіа як тут, на місці, так і у світі", - пояснив під час прес-конференції директор з маркетингу Tele2 Яніс Спрогіс.

Він додав, що даний випадок показав, що протягом доби можна досягти того, щоб про Латвію згадали у позитивному контексті.

Спрогіс також попросив пробачення у тих, кому ця ідея з метеоритом не сподобалась та запевнив, що компанія компенсує усі витрати держави, які знадоблюся на те, щоб дослідили "метеорит".

[L]За даними Газети.ру, Tele2 мають відшкодувати збитки пожежно-рятувальній службі та збройним силам Латвії у розмірі близько 13 тисяч латів (близько 27,7 тисяч доларів).

ВІДЕО ДНЯ

Окрім цього за свою витівку оператор мобільного зв'язку ризикує втратити цінного клієнта. Так, МВС Латвії заявило, що хоче розірвати контракт з Tele2.

"Ми не хочемо утримувати підприємство, через бешкетні дії якого у нас виникли збитки", - пояснила міністр внутрішніх справ країни Лінда Мурнієце.

Реклама:

Головне сьогодні