США визнали найкращим брендом

3
8 жовтня 2009

Цього року США виявилося найбільш привабливішим національним брендом, випередивши своїх найзапекліших держав-конкурентів, повідомляє Reuters з посиланням на дані GfK Group.

Індекс національної привабливості (Nation Brand Index) вираховується на основі опитування 20 тисяч осіб з 20 розвинутих країн та тих, які розвиваються.

Респондентам пропонується оцінити 50 країн світу в таких категоріях, як культура, уряд, люди, імміграція, туризм, природа та освіта.

Згідно з результатами опитування, саме США стали лідером рейтингу, отримавши найбільше схвальних оцінок по всіх категоріях.

Та найбільше на перемогу Америки вплинула поява нової адміністрації президента на чолі з Бараком Обамою.

Другим найбільш привабливим національним брендом залишилась Франція.

На третю сходинку опустилась Німеччина, яка ще минулого року була лідером.

Четверте місце у списку фаворитів замає Великобританія, яка у 2008-му році була на третьому.

П'яте місце, як і минулого року, залишилось за Японією.

Також у топ-10 потрапили Італія, Канада, Швейцарія, Австралія. А Іспанія і Швеція розділили 10 сходинку рейтингу.

powered by lun.ua