Онлайн став найвпливовішим джерелом інформації для європейців
Про це свідчать результати пан-європейського дослідження INLINE Communications, повідомляє "Телекритика".
Більшість європейців віком до 35 років зізнаються, що їм було б цікаво взаємодіяти зі своїми улюбленими брендами через соціальні мережі. Другим за впливом каналом комунікацій було визнано рекомендації друзів та родини (20%).
12% респондентів зазначили вплив друкованих медіа на прийняття рішень і 9% вказали радіо і телебачення. Лише 9% опитаних відзначили, що на їх вибір впливає реклама.
Незважаючи на те, що онлайн визнано найбільш впливовим каналом комунікацій, близько 40% європейських споживачів довіряють прочитаному в інтернеті лише тоді, коли знаходять підтвердження цих фактів у традиційних медіа.
У ході дослідження було опитано 4,692 респондентів з шести європейських країн - Бельгії, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії та Великобританії.
Дослідження INLINE Communications провело міжнародне агентство зі зв'язків з громадськістю Weber Shandwick, представлене в Україні компанією PRP Ukraine.