Американці купуватимуть на свята прикраси, а французи – економити

5
23 листопада 2009

За даними опитування Національної федерації роздрібних мереж (National Retail Federation, NRF) США, ювелірні вироби залишаються одним з найбільш традиційних подарунків поряд з одягом (дарувати який збираються 58,4% опитаних), листівками (54,3%) та іграшками (42, 2%).

Популярними в цьому списку також залишаються побутова електроніка, кондитерські вироби, косметика, парфумерія, повідомляє Інтерфакс.

NRF відзначає, що більшість американців ще не почали купувати подарунки, чекаючи початку великих розпродажів з 27 листопада. Чверть покупців має намір платити за покупки готівкою, 42,5% - зарплатними картками або чековими книжками.

Розплачуватися за допомогою кредитних карт у цьому році планують 28,3% споживачів, тоді як у минулому році цей спосіб оплати вибирали 31,5% опитаних.

Водночас, наслідки світової економічної кризи змусять понад 40% французів у цьому році витратити менше грошей під час різдвяних свят, ніж в 2008 році, повідомляють у понеділок паризькі ЗМІ.

Опитування, проведене інститутом "Іпсос", показав, що 43% жителів Франції через фінансові труднощі мають намір під час свят витратити менше грошей. Проте 53% респондентів заявили, що цього разу планують витратити стільки ж грошей, скільки і минулого року.

Найбільш оптимістично налаштовані 3% французів. Він висловлюють готовність витрачати більше грошей, "щоб швидше забути цей непростий рік".

powered by lun.ua