Українці застрягли в аеропорту Венеції. "Wizz Air" їх підвела

10
22 грудня 2009

61 пасажир авіакомпанії "Wizz Air" з України застряг в аеропорту Венеції через непогоду.

Як повідомили газеті "Дело" у "Wizz Air", там залишається 61 пасажир рейсу №930 Венеція (Тревізо) - Київ, який мав вилетіти до Києва ще вранці 19 грудня.

Через нельотну погоду рейс був відкладений до вечора суботи, але пізніше з'ясувалося, що він зовсім скасований, а 160-м пасажирам було запропоновано перебронювати квитки на найближчі вільні рейси.

Тільки частині пасажирів вдалося вилетіти до Києва 20-го і 21 числа. Іншим, як і раніше, доводиться чекати вильоту 24-го, а то й 27 грудня.

Новий борт за пасажирами авіакомпанія не вислала.

"Через сильні снігопади не працює багато аеропортів у Європі. З цієї причини компанія "Wizz Air" не мала можливості надіслати інший літак", - пояснила Христина Косоноцька, керівник проектів PBN Company, які представляють інтереси "Wizz Air" в Україні.

"Усі наші судна по 4-5 годин не випускали з інших аеропортів. Наприклад, стояв аеропорт у Катовіці, Тревізо й Бергамо. З цієї ж причини авіакомпанія "Easy Jet", наприклад, скасувала 180 рейсів по всій мережі", - додала вона

Літак, який мав забрати пасажирів 19 грудня через непогоду, був змушений приземлиться не в Тревізо, а в Мілані. А звідти він був спрямований не за 160 українцями у венеційському аеропорту, а назад до Києва.

Самі ж пасажири в цей час залишалися непоінформованими в аеропорту Венеції.

"Рейс скасували й усе. Про це ми дізналися з рядка на табло. Жодних вибачень, жодної інформації з боку авіакомпанії не було, як не було і представника "Wizz Air", тільки дівчина в касі, щоб потрапити до якої ми були змушені простояти у черзі 2 години", - розповів один із застряглих пасажирів Дмитро.

"Ми подзвонили в київський офіс, на всі запитання - хто забезпечить людей житлом і їжею, коли вони зможуть полетіти в Україну та інше - у кол-центрі нам відповіли, що "у нас немає інформації, літак приземлився в Мілані", - повідомив він.

Як стверджують у "Wizz Air", усі пасажири, які залишилися, отримали необхідне харчування, а також були розміщені в готелях. Але за словами пасажирів невдалого рейсу, у суботу й неділю вирішити питання з поселенням до готелю просто не було з ким: із представників авіакомпанії в аеропорту був лише касир, який заявив, що "Wizz Air Україна - це одне, а Wizz Air - це інше, і ми не можемо допомогти".

Вже в українському кол-центрі авіакомпанії пасажирам запропонували знайти готель вартістю до 50 євро.

"Щоб нам компенсували витрати на готель і повернули гроші за квиток, ми мали заповнити заявку і відправити її разом із чеками факсом до Будапешту. Заявку розглянуть і лише потім нам буде чи не буде повернуто гроші", - пояснює ще один пасажир Георгій.

Ті з пасажирів, у кого не було грошей, залишилися просто на вулиці, адже італійська поліція вигнала людей з аеропорту.

"Я встиг перебронювати квитки на четвер, 24 грудня, зараз із простроченою візою знаходжуся в Брешії у наших земляків, які люб'язно згодились мені допомогти", - розповідає Святослав, якого у готелі не розмістили.

Як повідомили в "Wizz Air", у найближчі два дні всі пасажири будуть в Україні. Багато хто з них збирається відстоювати свої права у суді.

powered by lun.ua