Престижне французьке шампанське продають у пляшках невідомих брендів

18
30 грудня 2009

Таким чином і шампанське продається, і престижна марка не заплямовує свій імідж низькими цінами. "Виноробам потрібні гроші, аби забезпечити собі наступний врожай", - каже Себастьєн Роберт, керівник з продажу у великій мережі супермаркетів Leclerc, повідомляє "Німецька хвиля".

Причинами таких дій власників престижних брендів стало різке падіння цін на шампанське. Таким дешевим цей напій у Франції не був вже давно. На пляшках у вітринах наліплені наклейки "знижка до 30%". Пляшки, які коштують по 13 євро, нині можна купити за 10. Деякі сорти нещодавно можна було придбати навіть за 8,5 євро, каже Себастьєн Роберт.

Світова економічна криза боляче вдарила по індустрії шампанських вин у Франції. Обсяги експорту значно скоротилися. На деяких ринках навіть до 60%.

Особливо впав попит на цей французький напій у США та Великобританії, також у Росії обсяги продажу значно зменшилися, повідомив французький комітет зі збуту шампанського (CIVC). Загальне скорочення експорту за 2009 рік складе до 15%, прогнозує об'єднання виробників шампанського.

Через різке скорочення попиту великі імпортери накопичили в себе значні обсяги вина, пояснює Даніель Лорсон, речник CIVC. Тож, імпортери зменшують замовлення, внаслідок чого у виробників теж накопичується надлишок непроданого шампанського. Нині, наприклад, у французьких виробників шампанського у підвалах лежить понад мільярд пляшок.

Відтак власники престижних брендів шампанського змушені продавати свій напій у пляшках під невідомими марками і за дешевими цінами.

powered by lun.ua