Покупці скаржаться у Google через його новий телефон
Цей смартфон з сенсорним екраном був випущений на ринок 5 січня. Його можна придбати через сайт Google у США, а працює він практично з усіма мобільними мережами, повідомляє ВВС.
Однак, споживачі часто не розуміють, куди їм звертатися з питаннями з приводу телефону - чи до провайдерів, чи до самої компанії Google або ж до виробника телефону - тайванської компанії HTC.
Поки що Google відповідає на всі питання тільки в форматі електронної пошти, і багато роздратованих покупціі закликають компанію до організації телефонної служби підтримки.
Майже 500 скарг надійшло у зв'язку з можливістю використовувати цей апарат при роботі з існуючими мобільними мережами третього покоління - 3G.
Деякі скаржаться на труднощі синхронізації контактів або використання телефону з існуючими обліковими записами Google.
Інші довго чекають відповіді на свої скарги і питання. Сама компанія Google стверджує, що відповідає клієнтам протягом 48 годин.
На форумах техпідтримки найчастіше зустрічається твердження, що за 500 доларів, що їх люди витрачають на придбання цього апарату, вони мають отримувати доступ до спеціальної телефонної лінії.
"Ми співпрацюємо з нашими партнерами за програмою Nexus One з метою забезпечення наявності технічної підтримки відразу в кількох форматах", - заявив представник компанії Google.
"Ми розробили нову модель продажу та обслуговування мобільного телефону, і ми зобов'язуємося вирішити ті нечисленні проблеми, які дійсно є", - додав він.