Через кризу швейцарці їдять менше шоколаду і надають перевагу дешевому імпортному
Через кризу вони змушені були перейти з дорогих вітчизняних на більш дешеві імпортні ласощі, повідомляє "Інтерфакс".
"2009 рік для швейцарського шоколаду мав гіркий присмак. Вперше за останні шість років швейцарські виробники шоколаду говорять про зниження цифр продажів", повідомила в четвер швейцарська "Наша газета".
В середньому за 2009 рік швейцарець з'їв на 7 плиток шоколаду менше, аніж звичайно (загалом за рік - 11, 7 кг)
Водночас жителі країни стали частіше купляти недорогий імпортний шоколад, його продажі виросли з 30,8% до 33,6%.
Професійне об'єднання Chocosuisse відмічає, що споживацький клімат у країні посуворішав, у тому числі й тому, що шоколадна галузь в країні тісно пов'язана із туристичною, яка також переживає кризу.
Швейцарські виробники шоколаду у минулому році експортували 60% своєї продукції. Продажі у самій Швейцарії впали на 2,7%.
Chocosuisse сподівається, що у 2010 році швейцарці знову полюблять шоколад, адже він містить елементи, що знімають стрес та посилюють почуття благополуччя та закоханості.