Французів відлякують від куріння оральним сексом

— 25 лютого 2010, 12:37

На постерах антитютюнової кампанії у Франції зобразили дівчат та хлопців, яких примушують до орального сексу, при чому цигарка виконує роль чоловічого статевого органу, пише видання Independent.

Таким чином активісти організації захисту прав некурящих намагаються відлякати підлітків від тютюнопаління. Картинка має підпис "Палити - це бути рабом тютюну".

Кампанія, яка була створена на замовлення організації захисту прав некурящих, жорстко критикується активістами про-сімейного та феміністичного руху як "скандальна" та "недоцільна".

Рекламне ж агентство наполягає, що лише така шокова антиреклама в змозі спинити зріст кількості курців серед 13- 15-річних французів.

"Старі аргументи - тютюн це шкідливо, не діють більше. Тут послання в тому, що тютюн - це форма примушування. У загальній уяві оральний секс - це ідеальний символ примусу", - каже один з творців скандальної кампанії Марко де ла Фуенте.

[L]Голова організації "Les Droits des Non-fumeurs" (Права некурящих), яка є замовником постерів, Жерар Одюро запевняє, що аргументи щодо здоров'я більше не переконують молодь.

"Молоді люди думають, що вони непереможні, безсмертні. Силування до сексу лякає їх набагато більше, аніж втрата здоров'я", - каже він.

Ці скандальні зображення мають бути розклеєні у барах, клубах та з'явитись на сторінках газет. Але вже зараз багато хто виступає категорично проти демонстрації таких малюнків у згаданих місцях. Активістка феміністичної організації "Chiennes de Garde" (Сучки-охоронці) Флоранс Монтрейно наполягає на неприпустимості зображення підліткового сексу, навіть задля хорошої мети.

Представниця консервативної організації "Familles de France" (Сім'ї Франції) Крістіан Террі погрожує подати скаргу до органів, які наглядають за дотриманням стандартів реклами.

"Порівнювати тютюнову залежність із сексом - це смішно та обурливо", - каже вона.

За 2009 рік французи викурили близько 55 мільярдів цигарок, майже вдвічі менше, ніж у 1991. Водночас кількість курців серед підлітків 13-15 років збільшилась на 66% між 2004 та 2008 роками.

Організація з захисту прав некурящих заявляє, що її не турбує, що дорослих шокують їхні постери. "Дуже небагато антитютюнових кампаній привертають увагу молоді. Слід застосувати незвичні зображення, аби примусити їх помітити", - каже Одюро.

Фото Les Droits des Non-fumeurs

Реклама:

Головне сьогодні