iPad купують злостиві та витончені егоїсти - дослідження

6
2 серпня 2010

Засновник Apple Стів Джобз свого часу пообіцяв, що iPad зчинить революцію в наших життях, від того, як ми подорожуємо, до того, як ми читаємо книжки.

Американська компанія MyType провела опитування серед 20 тисяч користувачів одного з найсвіжіших гаджетів, повідомляє The Daily Mail.

Виявилося, що власниками iPad у шість разів частіше виявляються "багаті, добре освічені, владолюбні, надуспішні, витончені, неприязні та не схильні до альтруїзму особи віком 30-50 років", зазначає представник MyType Тім Колкебек.

Більшість із них є егоцентричними трудоголіками із надзвичайним інтересом до сфери бізнесу та фінансів, які марять "владою та досягненнями" й не переходимуть дороги, аби комусь допомогти, додає він.

Таку специфічність клієнтури iPad Колкебек пояснює високою ціною гаджета.

iPad приходиться до смаку й тим, хто проводить цілий день, працюючи за комп'ютером, та полюбляє нові технології. У свій вільний час такі люди також не звикли розлучатися із комп'ютером, тож бажають мати ще один екран, аби забезпечити постійність у своєму житті.

У той час, як власників iPad дослідження змалювало черствими та пробивними егоїстами, затяті критики новинки виявилися "незалежними диваками".

Шпильки на адресу модного гаджету дають їм "відчуття власної особливості", стверджує Колкебек, і це допомагає їм впоратися з власними невдачами.

"Загалом, девайс, чиєю основною заявою на славу є легкість у користуванні та сексапільність, iPad - це все, чим вони самі не є", - додає Колкебек.

powered by lun.ua