Доведено негативний вплив Facebook на успішність
Професор Пауль Кіршнер з Нідерландів довів негативний вплив соціальної мережі Facebook на успішність, пише The Daily Mail.
Дослідження показало, що оцінки студентів, які готуються до занять за комп'ютером не відключаючись від соцмережі, в середньому на 20% нижче, ніж у тих студентів, які не проводять час у Facebook.
"Проблема в тому, що у більшості молодих людей Facebook або інші соціальні мережі, їхні електронні листи і миттєві повідомлення може постійно працювати у фоновому режимі в той час, як вони виконують інші завдання", - зауважив автор дослідження професор Пол Кіршнер.
Також виявилося, що ті студенти, які не витрачають час на соцмережі, приділяють навчанню в середньому на 88% більше часу. Уточнюється, що мова йде про час самостійної підготовки до занять.
У дослідженні, проведеному в одному з американських університетів, взяли участь 219 студентів у віці від 19 до 54 років.