Найдорожчим брендом світу визнана Coca Cola

2
17 вересня 2010

Coca Cola визнана найдорожчим брендом у світі.

Міжнародне агентство Interbrand підвело підсумки щорічного дослідження вартості найвідоміших брендов у світі Best Global Brands.

Перше місце знову зайняла американська Coca Cola. Вартість цього бренда маркетологи оцінили в 70,5 мільярдів доларів, пише InterRight.

Відповідно до останнього дослідження Interbrand у першу десятку із сотні найбільш дорогих брендов світу крім Coca Cola потрапили IBM (64,7 мільярдів доларів), Microsoft (60,9), Google (43,6), General Electric (42,8), МсDоnаld's (33,6), Intel (32), Nokia (29,5), Disney (28,7), Hewlett Packard (26,9 мільярдів доларів).

Позиції в першій трійці найдорожчих брендів за останні три роки не змінилися.

Бренд Google за цей час піднявся з 20-го на четверте місце, що стало кращим результатом серед брендів.

Щороку агентство складає новий рейтинг вартості світових брендів. Умовами потрапляння бренда в рейтинг є наступні фактори:

 - доступна інформація про ринкову частку і фінансову статистику компаній-власників бренда;

 - бренд повинен мати світове поширення і бути представленим на всіх найважливіших ринках. Це означає, що мінімум третина обороту компанії-власника бренду повинна припадати на закордонні країни;

 - популярність марки на ринку;

 - бренд повинен володіти позитивною додатковою вартістю;

 - цільова група споживачів товарів або послуг під тим чи іншим брендом не повинна обмежуватися тільки ринком B2B (бізнес-бізнес). Бренд повинен бути відомий так званим "кінцевим покупцям" (тобто, приватним особам).

powered by lun.ua