ТОП рекламних роликів армії: українці та естонці найкумедніші

50
2 вересня 2010

Деякі Міністерства оборони у рекламних роликах обмежуються демонстрацією військової сили, інші вдаються до показу труднощів армійського життя, які може подолати тільки справжній чоловік. А, наприклад, Україна і Естонія вирішили, що кращим буде гумористичний підхід.

Видання Foreign Policy  зібрало кращі ролики, в яких рекламується служба в армії, пише NewsRu.

Російську армію рекламує ролик під пісню Олександра Буйнова. Останній у формі "блакитних беретів" виконує запальну пісню з рефреном: "Слава десанту, честь і хвала!". Водночас на задньому фоні проходять навчання повітрянодесантних військ.

Ролик був знятий ще п'ять років тому. Як наголошується на сайті співака, тоді ж генерал-полковник Олександр Колмаков, що займав пост командувача ВДВ, вручив співакові пам'ятну медаль до 75-річчя цього роду військ.

Відзначимо, що в Міноборони РФ вважають, що для того, щоб зробити термінову службу привабливою, рекламувати армію повинні всебічно розвинені, підготовлені й накачані "дембеля". Призовників також спокушають обіцянками ввести вдень "тиху годину".

Найвеселішим і нехитрим, розрахованим, ймовірно, на простих українських хлопців, можна вважати ролик Міноборони України з визначенням: "Всі дівчата будуть твоїми".

У ньому під мелодію пісні "Чорний бумер" водій "Медседеса" на околиці села обіймає купу довгоногих красунь. Дівчатам він обіцяє покатати їх на іномарці. Але тут несподівано з'являється БТР, з якого вилазить привабливий солдаті у тільняшці.

Підморгуючи оком і посміхаючись, він говорить, що дуже хоче "напитися води". Всі дівчата тут же кидаються від водія "бумера" до нього, несуть воду в глиняному глечику і біжать за віддаляється БТРом. Ролик рекламує службу за контрактом.

Як відзначає видання, справжнім переможцем може вважатися ролик Міноборони Швеції, в якому молодих жінок спокушають служити в армії в якості альтернативи рутинній і неприємній роботі по господарству.

У ролику армії Тайваню представлені як десантники, ВМФ, так і танкові війська. Відео починається з того, що батько вчить сина кататися на велосипеді, потім його же під урочисту музику показано вже на полігоні ВПС, де він навчає новобранців вести повітряний бій.

Повно гумору і в рекламі естонської армії. У ролику байкери, які сидять столиками у кафе під відкритим небом, стають свідками того, як водій джипа, припаркувавшись, завалює набік їхні мотоцикли. Злі байкери вирішують розібратися, проте, побачивши на куртці молодого чоловіка армійську нашивку, ніяково вибачаються.

Японські морські піхотинці відважно і весело танцюють на палубі військового судна, але тут же ролик демонструє, як вони готові так само легко і невимушено вирішувати військові завдання. Для наочності японці протиставляють своєму грайливому ролику суворий стиль реклами американських ВМФ.

На ролику, що рекламує армію Сінгапуру, показано, як сучасний військовий корабель трансформується в величезного бойового робота. Вистрибують з води на пристань монстр, судячи з усього, готовий протистояти будь-яким загрозам.

Відео YouTube

powered by lun.ua