Німецькі компанії закривають доступ до популярних сайтів

1
25 жовтня 2010

Кілька німецьких компаній прийняли рішення заблокувати на комп'ютерах своїх співробітників доступ до сайту соціальної мережі Facebook, а також сайт мікроблогів Twitter і сервіс YouTube.

Про це повідомляє Бі-Бі-Сі з посиланням на журнал Wirtschaftswoche.

Серед компаній, що вдалися до цього - автоконцерни Volkswagen, Porsche і Daimler, банк Commerzbank, найбільший німецький виробнику цементу HeidelbergCement.

Головними причинами для заборони компанії називають необхідність убезпечити себе від хакерських атак і закрити можливі лазівки для вірусів, побоювання з приводу можливого витоку інформації.

Концерн Daimler заявив, що керівництво компанії побоюється, що замість того, щоб працювати, співробітники будуть проводити занадто багато часу в соціальних мережах, і це призведе до зниження продуктивності.

powered by lun.ua