В Україні голі прибиральниці стають дедалі популярнішими

— 22 листопада 2010, 11:55

В Україні стають дедалі популярнішими авто мийки з оголеними прибиральницями.

На автомийці на дівчат в купальниках можна дивитися з салону автомобіля, але краще це радять робити у спеціальній кабінці, яка передбачена для клієнтів. Щоб руками не чіпали.

За таке милування викласти доведеться 200 гривень. Та можна побачити навіть більше, пише ТСН.

Прейскурант цін, що висить на вході чітко дає зрозуміти - за подвійну суму такий танок із відром та мачулкою можна буде побачити в топлес-вигляді.

Гнучкі кадри допомагають завоювати клієнта та виділитися з сірого натовпу, упевнений керівник бікіні-мийкою Анатолій. І запевняє, популярність напряму прямо пов'язана із сезонністю. Менше всього замовлень улітку та взимку. Найгарячіший час - осінь.

Нетрадиційне застосування еротики вже давно стало повсякденним явищем у світі.

"Сексуально дати дуба" - з таким закликом італійська фірма, яка пакує люд в останню путь, проводила фотосесію. А календар від січня до грудня - це те, що з цього вийшло. Компанія таким чином піариться вже вісім років.

У Чехії для збільшення попиту на послуги прибиральниць, дівчата вирішили просто роздягнутися. Специфіка роботи проста - прибиральниця має милувати око. Ціни коливаються від ста п'ятдесяти євро за годину - клієнт може обрати дівчат-топлес, або ж геть роздягнутих прибиральниць.

А в Японії, щоби навернути людей до класичної музики - оркестр дає концерти оголеним. Японські дівчата і на репетиціях, і на самих виступах - у чому мати народила збирають аншлаги та грають на біс.

Чи є вартим застосування еротики і в рекламі, і в бізнесі, визначають за допомогою ай-треків. Коли людина потрапляє в темну кімнату, перше на чому фіксує увагу, коли вмикається світло - оголене тіло. Доведено вченими.

Реклама:

Головне сьогодні