Алкоголіків лякають "пекельною білочкою". Відео
Співробітник прес-служби Міністерства охорони здоров'я Олександр Власов підтвердив, що замовником реклами є міністерство, пише Медпортал.
У ролику білка, яка, судячи з вигляду, давно зловживає алкоголем, сиплим голосом образно описує симптоми алкогольного психозу (білої гарячки) у формі розповіді про свого "товариша по чарці". Особливе схвалення в блогерів викликав введений білкою термін "кудяплікі".
Створення подібної соціальної реклами стало черговою мірою МОЗ по боротьбі з алкоголізмом у Росії, про необхідність якої давно ведуть мову чиновники різного рівня, в тому числі президент країни Дмитро Медведєв і прем'єр-міністр Володимир Путін.
За офіційною статистикою, середній росіянин щорічно споживає 15 літрів алкоголю в перерахунку на чистий спирт. У наркологічних установах країни в 2009-му році проходили лікування 3,25 мільйона хворих, з яких 82%- алкоголіки.
У рамках боротьби з надмірним споживанням алкоголю (стародавньої культури якого в Росії МОЗ, до слова, не виявив) в останні роки були зроблені такі ініціативи, як введення мінімальної ціни на міцні напої, заборона на продаж спиртного вночі та відкриття "гарячої лінії" з питань, пов'язаних з вживанням алкоголю.