Starbucks може прийти в Україну
Ім'я покупця настільки знаменитого бренду поки не розголошується, тому що на конкурс правовласності Майстер франшизи по Україні ТМ Starbucks подалися три компанії.
Остаточне рішення буде прийнято в процесі тривалого аналізу не тільки самого партнера, а й бізнес-планів з розвитку франшизи в перші кілька років, наявності нерухомості, рівня менеджменту та інших показників, пише Triarh.
За право стати партнером франшизи Starbucks в Україні вже кілька років боролася не одна компанія, але вже в найближчий рік ця боротьба може бути завершена успішною операцією.
Сума інвестиції в розвиток мережі оцінюється від 5 до 10 мільйонів доларів у відкриття торгових точок по всій Україні в перші кілька років.
Ключову перешкоду для себе керівництво Starbucks бачить у відсутності законодавства в галузі франчайзингу в Україні та низькій кваліфікації менеджменту в галузі франчайзингу.