Skype вибачився і пояснив причини збою в роботі
Деталі, що пояснюють причини, за якими сервіс був недоступний мільйонам користувачів напередодні Різдва, з'явилися на веб-сайті компанії, повідомляє Бі-Бі-Сі.
В даний час Skype вивчає принцип побудови своєї мережі з тим, щоб виключити повторення збою в майбутньому.
Як написав у блозі директор з інформаційних технологій Skype Ларс Раббе, проблеми почалися 22 грудня, коли виявилися перевантаженими деякі з допоміжних серверів, які відповідають за обмін текстовими повідомленнями.
Це означало, що запити, які відправляються на сервери Windows, надходили з невеликою затримкою, а потім через помилки в програмі відбувся масовий збій.
Раббе пояснив подію тим, що близько половини всіх користувачів Skype використовували версію клієнта 5.0.0.152, яка містила, як з'ясувалося пізніше, програмну помилку.
Частина cерверів, які вийшли з ладу, були "супер-вузлами", які відповідають за авторизацію користувачів. У результаті довелося терміново організовувати нові "супер-вузли" для перерозподілу навантаження.
Проте, як тільки велика частина серверів вийшла з ладу, "завмерла" вся мережа.
Робота мережі Skype, в якій зареєстровано близько 500 мільйонів користувачів, була відновлена 24 грудня.
Зараз, за словами Раббе, компанія вивчає можливість автоматичного відновлення нових версій програмного забезпечення для всіх користувачів.
Ларс Раббе вибачився від імені компанії перед клієнтами: "Ми знаємо, що підвели вас, як у ваших очікуваннях, так і в спілкуванні з вами під час інциденту".
Skype запропонував користувачам компенсацію у формі ваучерів тим, хто користується передплаченими послугами, або тиждень безкоштовного зв'язку своїм постійним передплатникам.