Землі в Шампанії та Piper-Heidsieck збираються продати
Як зазначив голова ради директорів Жан-Марі Лаборде, обидва бренди, а також виноградники можуть бути продані окремо - головне, щоб відповідала ціна.
Передбачається, що продаж двох брендів, а також землі в Шампані повинні принести Rémy Cointreau декілька сотень мільйонів євро.
"На нашу думку капітали підрозділу Шампанських вин можуть бути задіяні ефективніше в інших напрямах нашого бізнесу", - повідомив Жан-Марі.
Дійсно, за підсумками 2009-2010 років прибуток коньячного підрозділу (Rémy Martin Cognac) концерну склав 105,9 млн. євро, прибуток підрозділу лікерів і міцних напоїв (Cointreau liqueur, Mount Gay ром та ін.) наблизився до відмітки в 51,5 млн. євро, а ось підрозділ шампанських вин приніс Rémy Cointreau близько 4 млн. євро збитків.
Перерозподіл ресурсів повинен дозволити Rémy Cointreau сконцентруватися на найбільш вигідному, коньячному напрямі. Причому розвиток повинен проходити за рахунок експансії компанії на азіатських ринках, зокрема, Китаї.
Згідно зі звітами Rémy Cointreau, постачання коньяку на китайський ринок в 2010 році збільшилися на 54%, а азіатський регіон в цілому вже складає до 50% коньячного бізнесу Rémy.
Прес-служба концерну заявляє, що на даний момент ведуться переговори з декількома зацікавленими покупцями, усе що залишається - обговорити остаточну ціну, обумовити всі деталі і підписати відповідні документи.