Представлено найдовший літак у світі. Відео

— 14 лютого 2011, 16:37

Лайнер 747-8 Intercontinental вміщає 467 пасажирів, на 51 більше, ніж "Boeing-747", хоча при цьому споживає менше палива.

Концерн отримав замовлення на постачання всього 33 літаків 747-8 Intercontinental від авіакомпаній Lufthansa і Korean Air Lines, передає ВВС.

Однак при цьому Boeing отримав ще 74 замовлення на вантажну версію літака, який вже експлуатується - на відміну від свого пасажирського побратима.

Презентація нового літака пройшла в присутності 10 тисяч співробітників концерну і членів їх сімей, а також запрошених гостей в тому ж самому ангарі, де перший " Boeing -747" був представлений публіці в 1968 році.

"З усіх літаків, які ми побудували, найбільше з нашою компанією асоціюється саме модель 747", - сказав глава комерційного підрозділу концерну Джеймс Елбо.

У порівнянні з попередником у Intercontinental нові крила, нова хвостова частина, більш загострена носова частина, ультрасучасні двигуни і нова кабіна для пілотів.

І незважаючи на те, що американський літак буде перевозити менше пасажирів, ніж європейський Airbus A380 (до 525 пасажирів), 747-8 Intercontinental буде найдовшим лайнером у світі.

У Boeing впевнені, що компанія отримає більше замовлень, щойно літак буде введений в експлуатацію, що має відбутися вже цього року.

Керівництво Boeing сподівається, що авіапарк президента США, який складається з двох літаків, буде замінений лайнерами 747-8.

Перший літак "Boeing-747" було випущено 42 роки тому. До минулого року, коли модель 747-40 була знята з виробництва, було продано більше 1400 лайнерів.

Як очікується, нова модель Boeing повинна скласти конкуренцію Airbus A380.

Однак багато аналітиків вважають, що авіакомпанії зацікавлені у менших за розміром широкофюзеляжних літаках, таких як "Вoeing-787" та Airbus A350, які здатні обходити завантажені аеропорти і доставляти пасажирів ближче до кінцевої мети їх подорожі.

Як очікується, в понеділок Boeing також розповість про свій "довгобуд" - літак "Вoeing-787" Dreamliner, перенесення строків введення в експлуатацію якого спричинив тяжкі репутаційні втрати для американського авіабудівника.

Реклама:

Головне сьогодні