Українських менеджерів дратують політичні ток-шоу і серіали

2
16 лютого 2011

Такими є результати опитування, проведеного на міжнародному кадровому порталі hh.ua. На запитання відповіли 2373 респондента.

З'ясувалось, що найчастіше українські менеджери дивляться по телевізору новини (64% внесли їх до трійки своїх уподобань), художні фільми (49%), і пізнавальні програми (42%). Третина респондентів любить розважальні шоу.

Примітно, що менеджери практично не дивляться мультфільми (7% внесли їх у список того, що їм до вподоби), але вони їх і не дратують (2% внесли їх до списку "дратівливих").

Десятка найбільш популярних телеканалів виглядає так: СТБ (46% менеджерів внесли його до трійки своїх уподобань), 1 +1 (43%), Новий (32%), ICTV (30%), Інтер (26%), 5 канал (11%), ТРК Україна (10%), Футбол (7%), Перший автомобільний (7%), ТВі (6%).

Серед музичних телеканалів лідирує М1 з показником 4% (стільки респондентів внесли його до трійки улюблених). Серед ділових - UBR з 3%. Серед інформаційних - 5 канал з 11%, а найпопулярнішим спортивним каналом став "Футбол" з 7%.

Майже у половини українських менеджерів є улюблені програми, заради перегляду яких вони готові кидати будь-які справи. 53% респондентів відчуває цензуру на українському телебаченні, 26% не відчуває, а 21% заявили, що питання цензури їх не турбують.

Опитування проходило на міжнародному кардовому порталі hh.ua. На питання відповіло 2373 українців з усіх регіонів країни. 60% - кияни, 7% - жителі Донецька та області, 6% - харків'яни, по 5% - львів'яни, одесити і жителі Дніпропетровська.

Користувачі порталу - менеджери середньої та вищої ланки. 75% респондентів в даний момент працевлаштовано, а 25% - шукає місце роботи. 51% - жінки, а 49% - чоловіки. Всі респонденти анонімні, але з однієї ip-адреси можна проголосувати лише один раз. Середня заробітна плата, яку запитують власники резюме на hh.ua, становить 6 000 гривень.

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua