У США вручили премію за найнав'язливішу приховану рекламу
Найбільш нав'язливою прихованою рекламою (product plасement) в американських фільмах у 2010 році виявилася реклама фірми Apple.
Саме цій компанії була вручена щорічна премія Brandcameo Product Placement Awards в категорії "Найбільша кількість product plасement" (Overall Product Placement), пише Лента.ру з посиланням на Brand Channel.
За підрахунками Brandcameo, реклама Apple з'явилася в десяти з 33 фільмів (30%), які очолювали рейтинг за зборами в США в 2010 році.
На другому місці опинилися Nike, Ford і Chevrolet, які розмістили рекламу у 24% фільмів. На третьому місці розташувалися Sony, Dell, Land Rover і Глок з показником у 15%.
Реклама Apple з'явилася в 112 фільмах з 334, які піднімалися на перше місце в рейтингу зі зборів з 2001 по 2010 рік. За цим показником виробника iPhone обігнав Ford (144 з 334 фільмів). На третьому місці в рейтингу опинилася Coca-Cola (96 з 334).
За загальною кількістю product plасement у 2010 році нагорода дісталася сиквелу "Залізної людини" з 64 випадками прихованої реклами. Для порівняння, у першій серії фільму, випущеної в 2008 році, аналогічної реклами було тільки 42.
Приз за найгіршу приховану рекламу отримав фільм "Уолл-Стріт Гроші не сплять". Режисер цього фільму Олівер Стоун після виходу фільму пояснював велику кількість прихованої реклами тим, що "нам була потрібна допомога".