Українська молодь міняє електронну пошту на соціальні мережі
Про це свідчать дані дослідження ринку телекомунікаційних послуг, здійсненого GfK Ukraine.
Як зазначається, в кінці минулого року лише 18% українців були підключені до інтернету вдома. Протягом року їхня частка збільшилась до 26%.
Найбільші темпи зростання було зафіксовано в північному регіоні та у містах з населенням 51-100 тис. мешканців, де вони склали 100% та 129% відповідно.
Проте ще й досі залишається істотна різниця у наявності домашнього інтернету між мешканцями сіл та невеликих містечок, і жителями мегаполісів. Так, в останньому кварталі 2010 року лише 12% жителів сіл мали можливість користуватись інтернетом вдома, 25% мешканців міст з населенням до 50 тис. жителів. Для порівняння, у містах України з населенням понад 500 тис. осіб цей показник досяг 38%.
В 2010 році вперше за весь час досліджень спостерігається тенденція до зниження популярності класичної електронної пошти. В кінці 2009 року 52% українських інтернет-користувачів регулярно користувались електронними повідомленнями, проте вже за рік їхня частка скоротилась до 48%.
Утім, майже на аналогічні показники зросла популярність соціальних мереж. Так, якщо в кінці 2009 року лише 31% користувачів інтернету регулярно заходили до сторінок соціальних мереж, то в четвертому кварталі 2010 року їхня частка зросла до 38%.
Особливо ці тенденції помітні у молоді у віці 16-19 років - 57% серед інтернет-користувачів цього віку сказали, що користуються соціальними мережами. Для порівняння: сервіси електронної пошти назвали лише 48% респондентів у цій віковій групі.
Українська правда. Життя