Google визнали найдорожчим брендом світу
— 22 березня 2011, 16:06
У щорічному дослідженні від Brand Finance корпорація Google посіла перше місце.
Суттєвих змін у списку не відбулося, відзначають експерти. Проте важливою подією став "виліт" компанії Coca-Cola зі списку топ-10, пише Газета.ру.
За оцінками експертів, бренд Google коштує 44,3 мільярди доларів. Друге місце в рейтингу зайняла корпорація Microsoft з показником в 42,8 мільярди доларів, піднявшись на три щаблі з 5-ї позиції, зайнятої роком раніше.
Бронзовим призером списку став бренд рітейлера Wal-Mart, оцінений в 36,2 мільярди доларів.
Дев'ять з перших десяти позицій рейтингу найдорожчих брендів світу належать американським компаніям. Винятком став британський стільниковий оператор Vodafone, що зайняв 5-е місце з 30,67 мільярдів доларів.