Українці пліткують на роботі про невдачі і особисте життя

— 11 квітня 2011, 16:52

Улюбленими темами для обговорення в офісі є професійні невдачі та особисте життя колег, свідчать результати опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом hh.ua.

Так, 53.6% опитаних зазначили, що чутки і плітки є поширеним явищем в компаніях, де вони працюють. Втім, 42.7% респондентів відповіли, що плітки інколи з'являються в їхніх колективах.

Найбільше ж українці полюбляють обговорювати невдачі своїх колег (52,1%) та особисте життя інших співробітників (32,08%). Про інтимні подробиці в українських офісах пліткують 4,23% опитаних.

23,6% респондентів стверджують, що в їхніх офісах пліткують всі, а 60,1% відповіли, що "рознощиками" неперевіреної інформації є окремі колеги. Рідше за все "білі комірці" обговорюють своїх керівників.

Лише 2,3% українців складають плітки про генерального директора, а про керівний склад компанії - 19,1% респондентів. 51% опитаних пліткують про всіх підряд і 24,3% про найяскравіших колег.

Серед причин появи чуток українські менеджери вказали брак інформації (23.3%) і те, що в них мало роботи (10,8%). Проте більшість - 55,4% опитаних переконані, що виною поширення пліток є тип співробітників, які цим займаються.

Що стосується російських компаній, то плітки там теж вважаються поширеним явищем. Відтак, 59% росіян зазначили, що постійно обговорюють колег за їх спиною. Втім, 39% російських менеджерів вважають пересуди проблемою. В Україні - 46,31%. При цьому 92,3% наших співвітчизників відповіли, що керівництво компаній ніяк не бореться з поширенням неперевіреної інформації.

В опитанні взяли участь 1 037 українців з усіх регіонів країни. 59,9% - кияни, 6,8% - жителі Дніпропетровська та області, 5,9% - донеччани, 4,08% - харків'яни, по 3% - львів'яни та одесити. Всі опитані - менеджери середньої та вищої ланки. 75% респондентів на даний момент працевлаштовано, а 25% - шукають місце роботи.

"Українська правда. Життя"

Реклама:

Головне сьогодні