Математик-геній Перельман розповів, чому йому не потрібні гроші

23
28 квітня 2011

Знаменитий російський математик-відлюдник Григорій Перельман через рік після того, як йому присудили Премію тисячоліття за доказ теорії Пуанкаре, пояснив, чому він відмовився від грошової частини премії в 1 мільйон доларів.

Як відомо, Перельман мешкає разом з матір'ю у "хрущовці" в Санкт-Петербурзі, спілкується лише з кількома наближеними, зрідка виходить з авоською в магазин.

Коли стало відомо, що він відмовився від нагороди, журналісти десятками чергували біля його під'їзду, але нікому так і не вдалося взяти у генія інтерв'ю, пише Комсомольская правда.

Реклама:

Лише зараз з математиком вдалося поспілкуватися виконавчому продюсеру  московської кінокомпанії "Президент-фільм" Олександру Забровському. Він не тільки зміг поговорити з Перельманом, але й отримав згоду на зйомки про нього художнього фільму.

Перельман розповів, що кожна його теоретична розробка має прикладне значення.

"Для чого стільки років потрібно було битися над доказом гіпотези Пуанкаре? Просто суть її можна викласти так: якщо тривимірна поверхня в чомусь схожа на сферу, то її можна розправити в сферу. "Формулою Всесвіту" ствердження Пуанкаре називають через його важливість у вивченні складних фізичних процесів у теорії світобудови і через те, що воно дає відповідь на питання про форму Всесвіту. Зіграє цей доказ велику роль в розвитку нанотехнологій", - зауважив математик.

Він погодився, що "життєстверджуючі" доповіді "піонерів" цієї галузі - "абсолютна нісенітниця і безглуздя".

"Спроба побудувати будинок на піску... Я навчився обчислювати порожнечі, разом з моїми колегами ми пізнаємо механізми заповнення соціальних і економічних "порожнеч".

Порожнечі є скрізь. Їх можна обчислювати, і це дає великі можливості ... Я знаю, як управляти Всесвітом. І скажіть - навіщо ж мені бігти за мільйоном?!", - резюмував Перельман.

Реклама:

Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на газету "Комсомольская правда", в будь-якому вигляді заборонені.



Реклама: