Apple обійшла Google в рейтингу брендів
Дослідники з британської компанії Millward Brown Optimor оцінили бренд Apple в 153285 мільярда доларів. За минулий рік він подорожчав на 84%.
Бренд пошуковика Google, який очолював рейтинг протягом останніх чотирьох років, цього разу опинився лише на другому місці з вартістю в 111498 мільярда доларів (вартість марки знизилася на 2% у порівнянні з попереднім роком).
Третю сходинку посіла торгова марка IBM - 100849 мільярда доларів, зростання на 17%, повідомляє Лента.ру з посиланням на офіційний прес-релізі.
У першу десятку також увійшли McDonald's, чий бренд оцінюється в 81016 мільярда доларів, Microsoft (78 243 мільярда), Coca-Cola (73752 мільярда), AT & T (69916 мільярда), Marlboro (67 522 мільярда), China Mobile (57326 мільярда), а також General Electric (50318 мільярда доларів).
З російських брендів у поточний список потрапили стільниковий оператор МТС (80-е місце) і найбільша фінансова організація Сбербанк (99-е місце).
Millward Brown Optimor щорічно складає рейтинг найдорожчих брендів світу, в 2011 році - вже шостий раз.
У поточному році поріг для входження в список склав 8439 мільярда доларів - саме стільки коштує бренд банку Goldman Sachs, що зайняв 100-е місце.