Основними покупцями секонд-хенду є одружені люди у віці 36 років

8
17 травня 2011

Молоді люди у віці 36 років є найбільшими споживачами (48,6%) товарів секонд-хенду.

Про це повідомив президент Всеукраїнської асоціації дилерів одягу секонд-хенд Владислав М'ясоїдов в інтерв'ю кореспонденту ЛІГАБізнесІнформ, посилаючись на дані дослідження Інституту економічних досліджень та політичних консультацій.

Більше 25% покупців секонд-хенду складають люди у віці від 36 до 45 років. Частіше всього відвідують такі магазини покупці у віці 26-35 років (25,5%) і 36-45 років (25,6%). На молодих людей у віці до 25 років припадає 23%, а тим, кому за 60 років - всього 5,3%.

Що стосується сімейного стану, то 66,3% споживачів таких товарів офіційно одружені, чи перебувають у громадянському шлюбі. Доля одиноких людей складає 19%.

"Якщо говорити про доходи покупців секонд-хенду, то медіанний дохід на одного члена відповідної родини складав у жовтні 2010 року 800 грн., що нижче загального показника прожиткового мінімуму (861 грн.). Середній дохід був набагато вище - 869 грн.", - каже М'ясоїдов.

В цілому, 45% споживачів секонд-хенду мали дохід на одного члена родини, котрий був нижче загального показника прожиткового мінімуму. Крім того, 61% споживачів товарів даної категорії мають постійну роботу

powered by lun.ua