Креатив у зовнішній рекламі: добірка "розумних" біллбордів
Американський інтернет-журнал Boredpanda предвтавив добірку найкреативніших рекламних щитів.
Безперечно, постери на біллбордах у чистому вигляді - справа сумна, нецікава та стара. Втім, "наружці" нікуди не дітися до тих пір, доки люди виходитимуть на вулицю.
У пошуках свіжого, оригінального та такого, що привертає увагу у зовнішній рекламі, можна зайти у глухий кут і повісити стандартні біллборди та сіті-формати. Але краще зайти далі та створити рекламу, що послужить місту справжньою прикрасою, або ж приверне увагу своєю "роботою" у буквальному сенсі цього слова.
"Українська правда. Життя" представляє добірку зразків найоригінальнішої зовнішньої реклами.
Реклама фарби Berger: Натуральні кольори |
Реклама серіалу "Закон і порядок" на TV3 |
Патрульна служба американського штату Колорадо розмістила об'ємний біллборд, що імітує наслідки автокатастрофи. Рекламна кампанія закликає водіїв тримати дистанцію і правила проїзду вантажного транспорту.
Напис на плакаті каже: "Недотримання дистанції цього не варте".
Нижня білизна Calvin Klein |
Penline - дуже липка стрічка |
Бритви BIC |
Реклама фільму "Післязавтра" |
Реклама косметичного бренду Max Factor.
Коли іде дощ - туш починає змиватися
Бритва Martor Solingen: Екстремально гострі.
Плакат імітує розрізаних птахів, що начебто сіли на лезо.
Спеціальний постер для великої австрійської мережі ресторанів, що закликає зупинитися та перекусити.
Молоко Anando – Сила суперменів |
Біллборд з кров'ю.
Коли йде дощ - з'являються червоні потоки у дитини, як заклик зменшити швидкість.
Donatos Pizza: Біллборд із димом |
Фарба для волосся Koleston: колір змінюється в залежності від періоду доби
Playboy: "Чоловіки, моліться дощу"
Пристебніться!
Напис на плакаті каже: "Задні сидіння не є більш безпечними. Пристебніться".
За матеріалами adme.ru.