Винороби США випускають свої вина в ПЕТ-пляшках

3
20 травня 2011

Провідні виробники вина в США, такі як Cecchetti Wine, Fetzer, Cecchetti Wine Co та інші, переходять на випуск вина в ПЕТ-пляшках із кришечками, що загвинчуються. Вони розраховані на одну порцію - 187 мл.

З боку споживачів вже відзначено підвищений інтерес до вин, які продаються у такій невеликій тарі. Вирішальний фактор на користь такої пляшки - їх можна використовувати у громадських місцях (проносити на концерти, фестивалі), де заборонено вживання напоїв у скляних пляшках.

Крім того, виробники подбали про те, щоб продовжити термін придатності винної продукції у ПЕТ-пляшках за допомогою спеціального покриття з оксиду кремнію (SiOx), що наноситься на внутрішню поверхню тари. Оброблена SiOx поверхня пляшки набуває стійкість до розшарування або до різних ушкоджень. Дана технологія була розроблена німецькою компанією KHS Plasmax GmbH.

Крім того, відмова від скляної тари з боку винних виробників зумовлена її великою вартістю, у порівнянні з ПЕТ-пляшками або упаковкою tetra pak.

Найбільший винний виробник в США - компанія Fetzer - в таких пляшках випускає вина Шардоне, Мерло, Зінфандель, Каберне, які вже надійшли в роздрібну мережу, а також закуповуються у великих кількостях оптовими компаніями. 

Крім зручності у користуванні, представники винзаводу Fetzer звертають увагу споживачів на екологічність такої винної упаковки, яка підлягає вторинній переробці. Крім того, партії вина в 187 мл пляшках вже закупили авіакомпанії Continental Airlines, Air Canada, British Airways.

"Українська правда. Життя"



powered by lun.ua